Yield training

Stap 4: Return on investment

Stap 4In een maatschappij waarin verbindingen steeds meer op korte-termijn zijn, is het voor uw onderneming van levensbelang om hier een scherpe visie op te hebben. Die verbinding is niet alleen met klanten, maar ook met medewerkers. Wie krijgt er tegenwoordig nog een gouden horloge na 25 jaar trouwe dienst? En hoeveel klanten blijven bij hun leverancier als ze ook maar het vermoeden hebben dat een ander een beter aanbod heeft? U heeft veel in uw relaties geïnvesteerd, Yield zorgt ervoor dat u kunt blijven oogsten. Jaar na jaar.
Iedere training van Yield is uiteindelijk op één doel gericht: structurele groei van uw rendement én uw organisatie. Dat klinkt misschien hard, dus we lichten het graag even toe. Want het betekent allesbehalve een onpersoonlijke aanpak. Integendeel. Mensen krijgen een goed gevoel, juist ómdat ze meer uit zichzelf hebben weten te halen. Dan ontstaat er pas echt iets moois, en beklijft de training…


< terug naar de vorige stap naar de volgende stap >